همه مشکلات شخصی من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۲/۱۷
    q
  • ۹۸/۰۲/۱۷
    p
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    7a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    6a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    5a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    4a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    3a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    2a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    1a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    o
  • ۰
  • ۰

i


بچه هام هادی و هدی هستند
تو مغز مامان و بابام هستیم
پایان هر خوشی می گم چه بهتر و ان را رها میکنم

برای زمین و ماه عکس گرفتم
پایان زندگی در فضا با  مرگ خورشید
حرف های محمد راست است-حرف های مامان جون دروغ است
سخت افزار مال زن ها است-نرم افزار مال مردهااست
تو تیمارستان هستم-تو کوچه هستم
من در باور خدا ورزش می کنم
من به همین ساعت که خدا داده راضیم
هر فرش یه سیاره است
پویان رئیس دانشگاه است-همه چیز به بابام بر می گردد
مسلمان یعنی تسلیم شده به امر خدا
ارزوی اولم حرف زدن با خدا است-ارزوی  دومم پولدار شدن است
حرف زدن زمان رانندگی-مثل پخش موسیقی است
کسانی که پیش من نیستند تو تلویزیون هستند
سفینه دیسکاوری به فضا پرتاب شد
توکل می کنم به محراب فاطمی
شهر تلویزیون استندبای است-یا علی
هادی صدا است-هدی نور است
امریکا را تحریم کردم:ایستاده می میرم
کره زمین را منفجر کردم به جاش اینترنت گذاشتم
موبایل من پول می دهد
از سمیرا معرفت یاد گرفتم-از امیرحسین عشق یاد گرفتم
باز کردن دروازه تمدن جهانی برای وارد شدن به بهشت
دخترها منفی هستند -خدا صفراست-پسرها مثبت هستند
--------
معادله نسبیت:
کامپیوتر الف-توهم-ماه -خاک-قلب خدا
کامپیوتر ب-طبیعت-زمین-خواب-فکرخدا
تلویزیون-واقعیت-خورشید-گندم-سکس خدا

  • ۹۸/۰۲/۰۵
  • محمد دهقان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی