همه مشکلات شخصی من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۲/۱۷
    q
  • ۹۸/۰۲/۱۷
    p
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    7a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    6a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    5a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    4a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    3a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    2a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    1a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    o
  • ۰
  • ۰

f

یه چشمم دریای نور است-یه چشمم کوه نور است
تعبیر  خواب من اینه که  سوار سفینه می شوم
-------
حالا  حیات کل زمین در دست ما است
خدا از  من قویتر است
------
با اب و برق و گازانرزی  تولید می شود
مقدار انرزی در دنیا ثابت است
------
همه بچه ها خواب هستند
همه حیوانات دیوانه هستند
همه انسان ها عاقل هستند
-----
کربن از فشار زیاد به الماس تبدیل می شود
بعد از جدا شدن روح از  بدن   انسان الماس می  شوذ
-------
کار تخیلی ایراد ندارد ولی واقعی ایراد دارد
ماتریکس دنیا از صفر و یک ساخته می شود-یعنی فراموشی و یاداوری
------
عصر اطلاعات:خمینی/عصر انرزی:خامنه ای/عصر تکنولوزی:شاه
---------- 
من اسمان هستم -هادی فضا است
من فقط سمیرا می خوام-هوشیاری
-------
تا  23سالگی ام مال امیرحسین است
از 23سالگی تا 33 سالگی ام مال بچه هام است
-------
برای بوت شدن باید جغ زد
بعد از بوت شدن ماشین ها یا برق می شوند یا هوا می شوند
-------
شاه فرار کرد:رب گوجه  فرنگی چین چین-تن ماهی ایلیکا
9دی روز تشییع وتدفین من بود
کار من ساختن خروجی است
----

  • ۹۸/۰۲/۰۵
  • محمد دهقان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی