همه مشکلات شخصی من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۲/۱۷
    q
  • ۹۸/۰۲/۱۷
    p
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    7a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    6a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    5a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    4a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    3a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    2a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    1a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    o
  • ۰
  • ۰

l

بالاتراز تاریکی رنگی نیست

من رئیس سبک کونگ فوتوا هستم

با خون من ماه چین و ایران ساخته شد

امام خمینی:ما  تا اخر ایستاده ایم

رسیدم به خدا و شهید شدم

ادما با هم و تنهان هر کدوم یه جور معمان

خرابی سیستم رخ داد-سیستم را واگذار کردم به شهر 

اسم  شرکتم بیل گیس است-افتاب

در رشته کامپیوتر لغب سر گرفتم

من جوجه یه روزه هستم-علی 

پدربزرگ خواب تلویزیون است/ناصر عکس کامپیوتر است

اسم بچه حامد سحر است

چهارفصل  با سیستم خدا کار می کند

در استانه تخریب یه درخت کاشته شد

شهرک شهید کشوری دبی است-خیابان بزرگمهر تهران است

دو تا اسلحه ساختم:نور و صدا

صلوات فرستادن برای تاریکی-تاریکی  جان است

عملیات کورتاز تولد دوباره است-عملیات ازاکس بالا بردن پرچم امریکا است

رفتم دانشگاه -احساس مسئولیت می کنم

بابام سن ایچ است-امیرحسین دامستوس است

فاصله بین دنیا و اخرت یه دیوار است

فقط عشق اول قابل قبول است

محمد با دل  شکسته حرف می زند

دایناسورها و انسان ها منقرض شدند

ظریف مصور-پالاز موکت/چادگان-باغ بهادران

به عشقم می گم نروو/چون دوست دارم

به خودکفایی علمی رسیدیم /از علم تا عمل

مهریه زنم را دادم-زنم را طلاق نمی دهم

کاری می کنم دود از دودمانت بلند بشه


شرکت امیرحسین نگرانی است-شرکت محمد فراموشی است-شرکت علی اینجا همه چیز در هم است

-------

با مردن روح از بدن جدا می شه:مردها جسم هستند /زن ها روح هستند 

بهشت سپیده ها تلویزیون است

--------

سه لحظه بعد از عید غدیر به مقصد می رسم

روز عید غدیر سال مالی است

عید فطر باباجون فروغی فوت کرد

-------

ایران-زمین-خانه/خارج-ماه-بیرون خانه

هیچ کی به هیچ کی نیست

هرکی زنگ زد پولش را دادم

-------

خدای هادی مودم لب تاپ است-خدای محمد بت سنگی است 

------

اینه هوش مصنوعی است

فایروال دیوار اتش است

-------

بهشت زمین نسیم در تاریکی  است و زندگی با فرج امام زمان است

نزاد عرب  گل و گیاه است-نزاد عجم  عکس و درخت است

کامپیوتر  الف:ماه-کامپیوتر ب:زمین-تلویزیون:خورشید

 برق روی ماه است-گاز روی زمین است


  • ۹۸/۰۲/۰۷
  • محمد دهقان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی