همه مشکلات شخصی من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۲/۱۷
    q
  • ۹۸/۰۲/۱۷
    p
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    7a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    6a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    5a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    4a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    3a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    2a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    1a
  • ۹۸/۰۲/۱۱
    o
  • ۰
  • ۰

k

حیوانات_دیوانه

انسان ها_عاقل

بچه ها _خواب 

--------

من سگ رادیو ورزش هستم

-------

مامان جون بیداری است

باباجون خواب است

------

برای ریکاوری باید به اندازه کافی پول داشت 

-------

امیر خاک است-یاس گندم است

بدن از خاک یا خواب  یا گندم ساخته شده است

-------

بچه ها رفتند به دریا برای کشف اسرار دنیا

دو دریا جدا از هم وجود دارد:یکی هادی ودیگری هدی

--------

دل که عاسق نمی شه

من پادری خونه هستم

من زبان چینی را اختراع کردم

-----

تاریکی زبان است

برق نفس است

دریا اینترنت است

سایه بهشت است

-----

هادی سیم کارت اولم بود

هدی سیم کارت دومم است

زن ها روح هستند-مردها جسم هستند

------

  • ۹۸/۰۲/۰۷
  • محمد دهقان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی